Tack till alla er

tack till alla er som stödjer mig genom detta. Det värmer när det kommer sånna fina kommentarer, apropå fina kommentarer så brukar jag varken få det eller varken några komplimanger. Men jag har en kompis i min pararellklass men vi är aldrig med varandra ändå. Det är hårt i den här sitvationen.. Men med stöd så kan jag nog klara mig utan att vilja ta livet av mig. Tack till alla som vill hjälpa mig igenom mitt liv. Och tack speciellt till Izabella och Melinda. Kram på er och jag önskar att jag kände er på riktigt. För det ända jag behöver just nu är KÄRLEK.

Rebecka Granberg

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har aldrig blivit mobbad eller så, men jag kan förstå hur det känns för dig även om jag inte vart med om det. Jag har massor av vänner och har alltid haft dom på min sida, önskar att du var med oss och kände samma glädje som oss. kom ihåg att du aldrig är ensam om att bli mobbad! Kämpa på, det kommer gå om du bara vill! Lider med dig över hela mitt hjärta!



kram ! ♥

2011-04-04 @ 17:12:29
URL: http://seiidan.blogg.se/
Postat av: Moa !

Vet dina förädrar om allt detta?

Har du ingen som kan hjälpa dig?

Hur hade du tänkt att ta självmord och hur många gånger har det hänt!? inte bra, du är JÄTTESÖT! bye ♥♥♥

2011-04-04 @ 17:14:23
Postat av: Natalie

Du är älskad av många. Det ska du veta, känn dig inte ensam. Du har alltid någon, bry dig inte om andras åsikter! Du är vacker och säkert jätte snäll ♥ Kämpa på!

2011-04-04 @ 18:38:36
URL: http://nattanz.blogg.se/
Postat av: Izabella

Du verkar vara en jättesöt tjej Rebecka o ta verkligen till dig de råd du får! Jag önskar också att jag kände dig på riktigt. Då hade jag stöttat dig. Jag hade funnits där <3

Men jag finns här via bloggen, ok?

2011-04-04 @ 21:51:09
Postat av: Hanna

Naw. Du verkar vara en jättesöt tjej, och om jag kände dig irl (på riktigt) hade jag varit med dig, det ser jag nästan nu. Du ser så fantastisk ut, och angående bloggen finns det många som kan hjälpa dig. Jag finns här via bloggen om det är något du ville, jag stöttar dig alltid till 100%.

Jag vet att du kommer klara det och det vet alla andra också, vi bryr oss om dig.



Kram, lycka till med resten ! -kommer kommentera viktiga inlägg då och då, så känn dig absolut inte ensam, jag och många fler finns här för dig! :)-

2011-04-05 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0