Stödet jag får är inte stort, men det växer.

Genom att läsa era kommentarer så börjar jag förstå. Jag är inte ensam. Och ni som undrar om jag kan prata med min mamma om detta, så kan jag ju rätt så ledsen säga att hon är alkoholist. Och min pappa.. Finns inte vid min sida.. eller ska man säga, FANNS inte vid min sida :/ Tack till er alla. Hoppas att ni aldrig behöver uppleva det jag gör. Såg nyss filmen ÄLSKA MIG.. den filmen beskriver det mesta med mitt liv. Jag känner igen mig när jag kollar på filmen. Jag har tänkt tanken med det där med att ta livet av mig... Men jag har aldrig vågat tänka så långt. Med erat stöd, kanske jag klarar mig.

Rebecka Granberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj Adda min msn?<3

2011-04-04 @ 20:03:56
Postat av: Mimmi ♥

Vi är jätte många här ute som vill hjälpa dej, som stöder dej med allt du går igenom. Jag har själv blivit mobbad och vet hur det känns att vara osynlig. Jag hjälper även alla mina underbara vänner som har problem, skulle vilja hjälpa dej också men det blir ju inte så lätt eftersom jag inte känner dej.

Hoppas du får det bättre och vet att många stöder dej.



Underbart söt iallafall och önskar dej all lycka ♥

2011-04-04 @ 20:07:57
Postat av: Anonym

Visst :)

2011-04-04 @ 20:13:45
Postat av: Anonym

har glömt lösenord, telefon nummer?:)

2011-04-04 @ 20:14:30
Postat av: Anonym

har glömt lösenord, telefon nummer?:)

2011-04-04 @ 20:17:29
Postat av: Izabella

Snälla, snälla Rebecka!

Ta inte livet av dig! Du ÄR säkert JÄTTEUNDERBAR och SNÄLL o jag e BOMBSÄKER på att vi skulle bli JÄTTEBRA vänner! o jag vill inte att du tar livet av dig. Du kommer klara det här! Glöm inte det, du ÄR älskad, de som mobbar e bara JÄVLIGT avundsjuka på dig, de e såå fega, de trackar ner dig för att "må bra" o det e fan inte ok! Jag blir så irriterad!



Men jag kommer stötta dig <3

2011-04-04 @ 21:57:28
Postat av: Delsy <3

Hej Rebecka jag vet inte vem du är men du värkar vara en jätte söt,snäll jag läser din blogg jag mår dåligt av att höra hur du har det jag tycker fan att det nt är okej vill stötta dig på något sätt men vet inte hur men ta FAN INTE LIVET AV DIG !! villl inte ens höra att du tänker på det ! <3



kram Delsy en tjej som kommer stötta dig <3

2011-04-05 @ 16:07:58
URL: http://sweetfeedbacks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad du än gör ta inte livet av dig Rebecka! Det finns så mycket mer att ge! Och när du blir äldre är det klart att många bryr sig, då kommer alla vara mogna och du kommer må bra!

Men vad du än gör ta inte livet av dig, det finns mycket mer tid att ge! Vi lever bara en gång, våra liv, sen har man ingenting mer att ge .. ♥

Men finns alltid. <3

Har du en msn du vill ge ut så kan jag adda, så kan vi snacka ut lite? :)



Kram Hanna

- en tjej som bryr sig ! <3

2011-04-05 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0