Hora och bitch

inse fakta, jag TAR åt mig! varför såra?
jag har lärt mig nu att mobbarna sårar oss för att stärka sig själva. jag blir jävligt irriterad på det där.
En sak har jag att säga, tack till ni som stödjer mig, jag läser det noggrant och tar till mig av vad ni säger, jag önskar verkligen att jag kände er alla för alla verkar så snälla.
MUWSA som du vill bli kallad, varför kallar du mig hora när det är du som har haft sex med över 12 olika killar det här året? det är lågt. men jaja, jag kanske inte ska uttrycka mig så stort för om dom läser det här så är jag död nästa dag i skolan. Men iaf tack till er alla! Ska försöka uppdatera lite oftare.
Just nu ligger jag och tänker på vad jag ska ha för kläder på en fest som jag blev bjuden på! Det är faktiskt den första festen jag blir bjuden på av någon i klassen. Blev väldigt glad, och speciellt när jag kan skriva av mig på bloggen oxå. Det går rätt så bra, livet flyter... men när jag tänker på min pappa... så vill jag kniva den där mobbaren :( .. kan berätta mer sen! Fortfarande en mobbad tjej, men de går bättre.. TACK TILL ER ALLA kramar!

Rebecka Granberg

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag finns alltid här genom bloggen, det är bara bra att du får skriva ut dina känslor.



Men har ni ingen psykolog eller kurator i skolan eller närheten där du bor? Det hjälper alltid. Men jag finns alltid här för dig det är bara att skriva mer inlägg så kommer vi hjälpa dig. Hoppas det blir bättre någon gång, det kan jag iofs lova dig att det blir.



Puss ♥

2011-04-05 @ 16:31:38
Postat av: Mimmi

Där ser du! Det finns personer som gillar dej, väldigt många! Och hon som du skrev om som kallade dej hora, hon är säkert bara avundsjuk på dej, eftersom du är väldigt vacker!

Skriv mer inlägg också, så vi kan hjälpa dej mer. Vi finns här!



Puss och kram

2011-04-05 @ 18:48:53
Postat av: Izabella

Vi får helt enkelt lära känna varann via bloggen! (:

o alla vi finns här för dig <3



Kram

2011-04-05 @ 21:07:22
Postat av: Björn Hultman

Jag föreläser ute i skolor om mobbning och även bloggar om det, jag finns om du behöver hjälp att ta dig ur något problem.. bara maila!

2011-04-22 @ 08:44:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mobbning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0