Don't cry, just say fuck you and smile

förlåt att jag inte har bloggat på länge.. har varit på min kusins begravning :/ men aa.. alla lever inte tills man blir hundra liksom.. men jag försöker i alla fall lära mig av texten där uppe, en främling berättade att det blir lättare om man är lite kaxig tillbaka. tack för alla er som kommenterar, om ni skriver eran blogg så kan jag kanske svara till er. Kram (det har inte hänt något speciellt den här veckan förutom begravningen till min kusin)
R.I.P Maya

Rebecka Granberg

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naw, sötnos då. Din kusin också.

Det är iofs sant att man ska vara lite kaxig tillbaka, då vågar dom inte säga så fula saker till dig, och då kanske dom inte gör lika mycket mobbning?

Aja. Finns alltid om du vill prata om det där med din kusin, och även det med att du är .. mobbad. Vi alla finns för dig. ♥



Hanna

2011-04-26 @ 12:02:53
Postat av: Bajskorv

va gullig du är hannnaaaaaaaaaaaa!

2011-04-29 @ 21:42:27
Postat av: Anonym

vem är du bajskorv? :$ ♥

2011-05-03 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0