Blir tårögd !

Första gången jag har fått så här mycket kärlek från någon.
Mamma vet inte äns vad kärlek betyder, hon tycker att kärlek är dumt!
Hon säger att jag bara ska leva livet och inte bry mig om något.. men det är inte så jag vill leva! men när man inte har så många vänner så kan det ju bli så!
Men iaf, det värms inom mig av era ord. Jag blev tårögd nästan

det har hant nagot nu sa jag kan inte skriva a a o ! forlot !

En hemsk sak som hande i skolan idag ar att tjejen som alltid stoter ner mig och mobbar mig, mobbade min ''kompis'' (hon gar inte i min klass och det ar valdigt synd).. men iaf hon blev puttad in till toaletten och blev tvingad att ata hennes EX bajs! jag borjade grata nar jag sag det, jag sa till henne lite svagt och hon slog mig.. men jag vill inte forstora eran dag sa jag tanker inte beratta med detaljer vad som hande. men jag kan saga att jag inte madde sa jatte bra efter det.. men nar jag laste mina nya kommentarer pa bloggen sa madde jag battre ! tack och puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi ♥

Skulle vilja få bättre kontakt med dej, typ nummer eller så, så jag kan hjälpa dej även utanför bloggen. Bra att du är glad, men lyssna inte på din mamma, kärlek är det bästa man kan få. När jag blev mobbad skaffade jag en vän i en annan stad, hon kom till mej varje helg och hjälpte mej och sånt. Gick sjukt bra för mej efter hon! ♥

2011-04-06 @ 20:41:34
Postat av: Hanna

Lyssna inte på din mamma. Kärlek är allt man behöver!



Lycka till ♥

2011-04-07 @ 08:00:57
Postat av: Camilla

Jag har läst din blogg lite och funderar ju över om inte skolan tar tag i detta?? Det låter ju fruktansvärt att detta får fortgå!!

Styrkekramar till dig!

2011-04-07 @ 14:07:06
Postat av: Izabella

Kan du mejla mig Rebecka? [email protected]

Gör det är du snäll. VIKTIGT, ok? o jag tror det skulle kännas bättre för dig om jag tog det privat, hör av dig <3



Stor kram till dig tjejen!

2011-04-09 @ 18:45:23
Postat av: Frida

en fråga, varför byter du inte skola? Eller varför tar inte någon tag i det här! För det här är helt sjukt, att tvinga någon att äta någons bajs, att ens mobbas är sjukt. Vad går du i för skola? Förstår om du inte vill säga det :)

Massa kramar! Va stark!

2011-04-10 @ 13:48:28
Postat av: Anonym

jävla fejk ? -.-

2011-04-11 @ 12:39:13
Postat av: Moa B

Om du anonyma jävel tror att det är fejk så kan du ju sluta läsa bloggen? Rebecka har det ju ganska jobbigt just nu! Och hon behöver stöd, så gå din väg och gör det inte värre för Rebecka!

2011-04-12 @ 15:50:47
Postat av: Anonym

rebecka du är så ful,

2011-04-12 @ 19:39:13
Postat av: Ida

VIlken fin header bild :D

2011-04-12 @ 21:59:21
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anna-Berg

Alla ni som skriver något taskigt behöver ju inte fega och vara anonyma? så lååågt, skit på er :o



kram på dej rebecka ♥ vackra tjej :)

2011-04-13 @ 16:25:58
Postat av: Hanna

varför har du inte bloggat på länge ? fick nyss en hemsk tanke i mitt huvud men det är väl inte sant.. Hoppas jag.



Finns alltid för dej Rebecka.



Kram på dej från oss alla ♥

2011-04-14 @ 16:39:35
Postat av: Izabella

Men Hanna! Skräm mig inte! Tänk om nån fått reda på bloggen? ;O näe.. <3



Kram Rebecka

2011-04-15 @ 22:20:49
Postat av: Hanna

Förlåt Izabella... Men det är ju inte sant, hon bloggade ju nyss! ♥

2011-04-26 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0